Wednesday, June 17, 2020

RCR JJCM Otai Burger Ampang


Assalamualaikum. Lama gila tak buat review makanan. Kali ni memang ambil masa buat review sebab selalunya saya amik gambar dan terus upload kat Page ni. Tapi kali ni lain. Disebabkan musim PKPP ni saya masih lagi bekerja dari rumah, maka sambil2 merehatkan minda dari kerja pejabat, saya selit2 belajar secara online bagaimana menghasilkan video. Sebenarnya dari segi asas saya tau serba sedikit. Cuma kali ni saya cuba software lain. Bukan mudah sebenarnya. Tapi saya cuba juga.

OK review kali ni kalau sebelah petang anda ke area PETRONAS Jalan Kolam Ayer Lama tu anda akan perasan dekat medan selera tu ada stall Otai Burger. Otai Burger ni merata ada dah. Sekali sekala saya memang layan cuma kali ni berkesempatan record dan sembang2 dengan peniaga terbabit. Maka dengan video pendek tersebut saya balik dan edit2 maka terhasillah video ni. Kenapa saya nak share video ni? Selain dari mengasah bakat saya untuk belajar lebih mendalam video editing, saya nak ketengahkan gerai2 makanan yang nampak sempoi tapi rasa mantap.

Ya memang burger yang saya order ni mantap dan padu rasanya. Saya tak tau apa namanya tapi saya order burger ayam special. Daging ayam tu saya pilih jenis tebal sedikit dari biasa. Kalau tengok dari cara dia buat simple je. Tak perlu letak sos cheesy tapi yang ajaibnya rasanya memang sangat sedap. Just cukup rasanya. Cerita banyak tak guna. Saksikan perkongsian video ni.

No comments:

Post a Comment